Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jan 2025 12:00:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Tallinna Linnaplaneerimise Amet menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/13494 aadressile Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Võlvi 
tn 5, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Võlvi tn 5, Harju maakond, 
Tallinn, Kesklinna linnaosa, Vana-Keldrimäe tänav // Võlvi tn 3 // 5 // 
Võlvi tänav T1, Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Võlvi tänav T1, 
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Võlvi tn 5 // Võlvi tänav T1, 
Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Võlvi tänav T1, Harju maakond, 
Tallinn, Kesklinna linnaosa, Võlvi tänav T1, Harju maakond, Tallinn, 
Kesklinna linnaosa, Mardi tn 6 // Vana-Keldrimäe tänav (Ärihoone ja 
lastehoid, Piirdeaed, Kõnnitee, Tänavaäärsed peatumiskohad, Kaugküttetoru, 
Veetorustik, Kanalisatsioonitorustik, Sidekaabel) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27231621>  (menetlus nr: 
467020), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 20.01.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tallinna Linnaplaneerimise Amet) või menetleja (JOHANNA KAPPER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister